2

İnternetten Para Kazanmak ve Satış Ortaklığı Genel Bakış


  • Geleceğin en iyi kazanç kapısı internet olacak desem yanılmış olmam sanırım. İnternetten para kazanma denildiğinde de ilk akla gelen yöntemlerden biri de şüphesiz satış ortaklığı sistemidir. Bu yazımda satış ortaklığı ile internetten para kazanmanın avantajlarını, dezavantajlarını, kimlerin bu sistem ile para kazanabileceğine ve para kazanmak için nelerin yapılması gerektiğinden bahsedeceğim.

    Satış ortaklığı kısaca nedir ?

     

    Satış ortaklığı hakkında daha önce birçok yazımda detaylı anlatımlar yaptım. Kısaca değinecek olursam, günümüzün en yeni pazarlama stratejisi diyebilirim. Giderek artan potansiyeli ile satış ortaklığını birçok sanal mağaza da benimsedi ve reklam giderlerinin artmış olması sebebiyle bu sistemi kullanmaya başladı. Sizde bu tür sanal mağazalara satış ortağı olarak satmış ve pazarlamış olduğunuz ürünlerden komisyon alabilirsiniz.

    Satış ortaklığı ne değildir ?

    Bir çok sitede bahsedildiği gibi kolay bir iş kesinlikle değildir. Başarı için bilinmesi gereken bazı incelikler vardır. Bu işi yapabilmeniz için bazı internetten para kazanma bilgilerinizin olması gerekli. Satış ortaklığı yapacağınız ürünleri ne kadar odaklı ve  iyi tanıtırsanız o kadar çok kazanırsınız. Ayrıca rakiplerinizin olduğunu ve kazanç sağlamak için onları geçmeniz gerektiğini de sakın unutmayın.

    Herkes affiliate marketing yöntemi ile  para kazanamaz. Neden mi ?

     


    •  Satış ortaklığının çok kolay olduğu düşünülüyor. İnternette arama yapıldığında karşılaşılan pohpohlanmış ve bu işin kolay olduğunu söylendiği o kadar çok site var ki hali hazırda ek gelir isteyen kişiler çabuk aldanabiliyor.
    • Yanlış strateji izleniyor. Kazanç sağlamak için uygulanması gereken yöntemlerin dışında yapılmaması gereken hatalara düşülüyor.
    • Acele ediliyor. Hemen çok paralar kazanacağı ümidi ile çalışmalara başlayan kişiler işin içine girdiğinde zorluk karşısında pes ediyor.
    • En çok karşılaştığım ve Kazanç Mektebin de sürekli bahsettiğim bir çok kişinin düştüğü internetten sadece para kazanma kitaplarının satışını yaparak kazanç sağlama yanılgısı büyük ümitlerle başlanan bu işte hüsranlıklara yol açıyor.
    • Her işte olduğu gibi bu sistemde başarılı olmak için sabırlı ve düzenli çalışma disiplini içerisinde olunması şart.

    Satış ortaklığının dezavantajları nelerdir ?

     

    1. İnternet ortamı söz konusu olduğu için rekabet ortamı fazla olacak. Başarı için rakiplerinizden daha fazla çalışmanız gerekecektir.
    2. İlk zamanlar çalışmalarınızın meyvesini alamayacaksınız. Bu süreç 3-4 ayı bulabilir. Bu süre zarfında kendinizi sürekli geliştirmeli ve sabırlı bir şekilde çalışmalısınız.

    Satış ortaklığının avantajları nelerdir ?

     

    1. Sistemi oturttuğunuzda her an para kazanmanız mümkün. Uyurken bile.
    2. Hedeflediğiniz kitle üzerinde satış yapmaya başladığınızda, siz sadece komisyonunu alırsınız. Satıştan sonra ne kargolamayla nede üründe çıkan problemlerle ilgilenirsiniz. Bunların hepsi ürün sahibini ilgilendirir.
    3. İstediğiniz yerden ve istediğiniz zamanlarda çalışabilirsiniz. Yapmanız gereken doğru ürünü seçip odaklı tanıtım yapmaktır.
    4. Satış ortaklığı yapmak için  ilk etapta teknik bilginizin fazla olmasına gerek yoktur. Size özel satış ortaklığı linklerini ürünlerin sitelerinden kolaylıkla alabilirsiniz.
       
    Dikkat: 4. maddenin yanlış algılanmasını istemem uzun vadede başarı için teknik bilgi ve detaylar konusunda kendinizi geliştirmelisiniz.


    Satış Ortaklığı programlarını nasıl bulurum ?

    Bu işte para kazanmak isteyenler en çok şu hataya düşüyor. Sanki satış ortaklığı ağları olarak  clickbank ile xticaret  varmış gibi direk buradan çalışmaya başlıyorlar. Bunların dışında da bir çok satış ortaklığı programı var. Satış ortaklığı programlarını nasıl bulacağınızı öğrenmek için bu  yazımı okuyabilirsiniz.

    Satış ortaklığında nasıl başarılı olurum ?


    • Ön yargılarınızdan kurtulun
    • Düzenli ve sistemli çalışın
    • Sabırlı olun
    • Ne yapacağınızı bilin
    • Yenilikleri takip edin 
    • İnterneti doğru kullanın. 
    Başarı için detaylı inceleme yaptığım bu yazımı okuyabilirsiniz.

    Satış ortaklığında başarı için olmazsa olmazlar nelerdir ?


    • Bir web sitesi/blog açın
    • Niş pazarınızı doğru seçin(tanıtımını yapacağınız ürünler)
    • Kendinizi sürekli geliştirin ve bol bol araştırma yapın.
    • Kendinize bir eğitim seti edinin.

    Satış ortaklığı ile para kazanmak için eğitim seti gerekli mi ?

     

    Bunu sadece satış ortaklığı açısından değil de internetten para kazanmak için eğitim seti gerekli midir? Olarak da sorulabilir. Aslında gerekmez. Ancak her ne kadar araştırma yaparak da birçok bilgiye ulaşabiliyor olsak da. Aşırı derecede bilgi kirliliği olan internette, yanlış yöntemler üzerinde çalışarak boşa kürek çekiyor olabilirsinizde. Bu yüzden bir eğitim seti sahibi olmanız size izleyeceğiniz yol ve stratejilerde rehberlik edebilir..
    Not :  Yakın zamanda Kazanç Mektebi takipçilerine özel hazırlayacağım eğitim setini ücretsiz vermeyi düşünüyorum :)


    Eğitim seti seçerken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir ?

     

    1. İnternette  eğitim seti hakkında olumsuz yorum var mı ? Araştırın.
    2. Eğitim seti yazarı kendisini tanıtıyor mu ? Sektörde tanınmış biri mi yoksa sıradan biri mi ? Araştırın.
    3. Yazara sormuş olduğunuz sorulara cevap alabiliyor musunuz ? Deneyin ve yazara eğitim seti hakkında sorular sorun almadan önce..
    Piyasa da birbirinin benzeri o kadar çok eğitim seti var ki insan alacak olsa bile tereddütte kalabiliyor. Bu açıdan 3 özelliğe dikkat edin.

    Başımdan geçen bir olay..

    İnternetten para kazanmak kavramı ile ilk karşılaştığım ve benimde internetin bu eşsiz pastasından pay almaya karar verdiğim zamanlarda bir eğitim seti aldım. Yalnız aldığıma o kadar pişman oldum ki okudukça bu işten soğudum. İçerisinde anlatılan etik olmayan sözde kazanç yöntemleri bana çok ters gelmişti. O eğitim setinden sonra diğer tüm eğitim setlerine karşı bir ön yargı içerisine girdim diyebilirim. Hatta uzun bir süre internetten para kazanmaya uzak durdum.Uzun bir süre sonra da olsa merakım beni esir aldı ve araştırmalara yine başladım. Çünkü birileri internetten paralar kazanırken benim bu konulara sırtımı çevirmem olası değildi. Kendimce bende internetten para kazanmak istiyorum dediğim ve karar verdiğim gün tüm önyargılarımdan kurtularak araştırmaya ve yeni bilgiler edinmeye çalıştım. İnternetin bu bilgi kirliliğinde çalışmalarımda boşa kürek çekmemek ve sıkıştığımda yardımıma koşacak bir rehber edinme kararı aldım. Bu eğitim seti benim atılmış olduğum bu yolda yol arkadaşım oldu diyebilir. Ne kadar doğru bir karar verdiğimi eğitim setini okudukça ve anlatılanları kavradıkça anladığımı söyleyebilir. Ayrıca o kadar çok bilmediğim şeyin olması beni çok şaşırtmıştı. Birde ilk başta ucuz diye aldığım ve benim bu internetten para kazanmaktan soğumama sebep olan sözde eğitim seti yerine parasına bakmadan bu rehberi almış olsaydım şimdi her şey çok daha farklı olabilirdi.

    Son olarak
    Fazla lafı uzatmadan söyleyeyim bu eğitim seti Goomass internetten para kazanma kiti. İnceleme yazımı okuyarak sizde içeriği hakkında bilgi sahibi olabilir ve eğitim setini alarak sizde internetten para kazanma adına kendinize bir rehber edinebilirsiniz.


    Başarı sizinle olsun..

    E-Mail Aboneliği:
    *E-Mail adresinize gönderilecek maildeki onay linkine tıklamayı unutmayın*

    2 yorum :

    1. bilgiler için sonsuz teşekkür ederim size. ben de bir blog kurdum ve henüz çok yeniyim. umarım başarırım. sevgiler :)

      YanıtlaSil
    2. Verdiğiniz samimi bilgiler ve kurduğunuz bu blog için sizi tebrik ediyorum. İnternetten para kazanmak isteyen herkesin bu tür bilgilere kolayca ulaşabilmesini umarım.

      YanıtlaSil

    Yazı ile ilgili görüşlerinizi buradan.Farklı bir konuda bir sorunuz varsa iletişim bölümünden iletebilirsiniz.