94

Anket Doldurarak Para Kazanma Tuzağına Düşmeyin

  • Bu yazıyı, bir çok sitede gördüğüm anket doldurarak para kazanma konulu yazılar yazan ve hala bu saçmalığı bir gelir kapısı olduğunu iddaa eden kişilere hitaben yazıyorum. Kimse darılmasın gücenmesin. İnsanların duygularıyla oynamak ve onları kandırmaktan vazgeçin.

    Her gün yüzlerce insan anket doldurarak para kazanma tuzağına düşüyor. Aslına bakarsanız bu gidişatta affiliate marketing yapanların da payı büyük. Ama burada bunu tartışma amacında değilim. Madem hala insanlar anket doldurarak para kazanılacağını düşünüyor ve arayış içerideler. Anket doldurarak para kazanma işine girmeden önce bu yazımı mutlaka  okuyun.


    Anket doldurarak para kazanamazsınız.Çünkü...


    • Yabancı anket siteleri ülkemizde ki insanlara doldurmaları için anket göndermezler (gönderseler tamamen saçma olurdu.)
    • Bazıları başta 2-3 anket gönderirler sonra keserler ve siz belirtilen limite ulaşamadığınız için paranızı alamazsınız.
    • 25$-75$ arası anket falan göndermezler(bu adamlar salak mı az uyanık olun neden böyle bir şey yapsınlar)taş çatlasa 5$’lık anket gönderirler oda belki..
    • Size anket doldurarak ulaşılması imkansız büyük meblağlarda paralar kazanacağınızı vaat ederler.(Tamamen DO-LAN-DI-RI-CI-LIK)
    Her geçen gün anket doldurarak para kazanacağınızı vaat eden bir çok e-kitap çıkmakta ve internetten anket doldurarak yüksek meblağlarda para kazanabileceğinizi, bu işi yapmak için gerekli olan bilgileri bizlere vereceklerini, bu bilgilere de en ayrıntılı bir şekilde sattıkları eğitim setlerinde yer aldığını söylerler.

    Bunların hepsi Koca bir YALAN!!!


    Arkadaşlar sözde anket doldurarak para kazanacağınızı vaat eden bu kitapların hemen hemen hepsi birbirinin kopyası ve amacı sadece para kazanmak olan umut tacirlerinin bir dolandırıcılık yöntemidir. Anket doldurarak internetten yüksek meblağlarda para kazanmanız mümkün değildir. İnternetten para tabi ki kazanabilirsin ama anket doldurarak değil.


    Gözünüzü seveyim bu kitaplara inanıp almayın. Kitabı alacaksınız ve para kazanamayacaksınız.Sizde  bu tuzağa düşenlerden olmayın.Emeğinizi,paranızı ve zamanınızı bunlara kaptırmayın..

    NOT:Bu yazımı tecrübelerimden yola çıkarak, uzun araştırmalarımı göz önünde bulundurarak yazdım.İnanıp inanmamak size kalmış.Ben bildiklerimi ve bu tuzağa düşmemeniz gerektiğinden bahsettim. Artık içim rahat..

    Yazımın sonunda tekrar hatırlatmak istiyorum ve üstüne basa basa söylüyorum anket doldurarak yüksek meblağlarda para  KA-ZA-NA-MAZ-SI-NIZ. Sözde anket doldurarak para kazanacağınızı anlatan e-kitaplara itibar etmeyin.


    GÜNCELLEME 1


    Giderek anket doldurarak para kazanılacağı üzerine yapılan araştırmaların arttığını gözlemliyorum; yazıma yapılan yorumlardan, aldığım mesajlardan.. Bu duruma üzülüyorum.İnsanların bu şekilde bir beklenti içerisine girmelerinden.Bazı kişilerinde ısrarla beni anlamak istemediğini görüyorum.Benim bu konuda yazmış olduğum yazıdan yola çıkarak üzerinde durduğum konu verdiğiniz emeğinizin karşılığını alamamanız.  Anket doldurarak yüksek meblağlar kazanacağını düşünen varsa sindire sindire yazıyı baştan bir daha okusun. Herkes gibi sizde verdiğiniz emeğin karşılığını almak istiyorsanız anket doldurma işinden ve anket doldurarak emeğinizin karşılığını alarak yüksek meblağlar kazanacağını söyleyenlerden uzak durun.

    İnternetten para kazanmak istiyorsanız emek vermelisiniz. İnternetten kolay para kazanmak söz konusu değil. Emek verirseniz kazanç sağlayabileceğiniz internetten para kazanabileceğiniz yöntemler elbette var ancak bu yol anket doldurma DEĞİL. Bu konu da yazmış olduğum yazıyı inceleyerek kazanç sağlamak için gerçekçi yöntemleri tercih edebilirsiniz.

    GÜNCELLEME 2

    Anket doldurma ile ilgili yazdığım bu makalede üzerinde durduğum kısmı ıskalayıp arayış içerisinde olanlar halen var. Yalnız bir çok kişi  artık e-kitap araştırmasından ziyade kendilerine güvenilir anket siteleri aramakta olduğunu görüyorum. Yüksek meblağlar kazanacaklar ya.. Anket doldurma işi konusunda 'bir deneyeyim bakalım, ya olursa' diyenler yine de olacak gibi duruyor. Bunun önüne geçmek zor olacak sanırım.Gerek bu yazımda gerek iletişim sayfası aracılığı ile irtibata geçen ziyaretçilerime  anket doldurarak yüksek meblağlar kazanılamayacağı üzerinde duruyorum sürekli.Buna rağmen güvenilir anket siteleri soran ve cüz-i miktarlarda para kazanmak istiyorum " güvenebileceğim anket siteleri var mı ?" diye soranlar olabiliyor.Bu konu hakkında bu tür sorular soranlara hitaben her birine tek tek dönüş yapmaktan ziyade buradan paylaşarak belirtmemin iyi olacağını düşünerek yazımı detaylandırdım.


    Diyeceğim o ki karar sizin, yazımı iyi okuyun lütfen ve anlatmak istediğimi anlamaya çalışın.Aynı zamanda yorumlara da göz atın derim.


    Başarı sizinle olsun..


    E-Mail Aboneliği:
    *E-Mail adresinize gönderilecek maildeki onay linkine tıklamayı unutmayın*

    94 yorum :

    1. İnternetten nasıl para kazanılacağını araştırdığınız zaman karşınıza çok çeşitli yollar çıkar. Bunların içerisinde sürdürülebilir ve getirisi en yüksek olan yöntem "satış ortaklığı yöntemi".

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Satış Ortaklığı yöntemi hakkında bilgi verebilirmisiniz Aliye hanım

        Sil
    2. anket doldurarak para kazanamazsınız.Vaktinizi boşa harcamayın..

      YanıtlaSil
    3. teşekkürler makale için

      YanıtlaSil
    4. Cok tesekkurler. Az kalsin dolandiriliyordum.

      YanıtlaSil
    5. tşk arkadaşım uyarın için sonuna kadar okudum heryer tuzak olmuş biri olmasa birine düşüyor mutlaka insan gerçekden geçim sıkıntısı çeken bir insan çaresizlikden kanıyor yinede insanları uyarman güzel bir davranış herkez adına bilgilerinden dolayı tşk ederim

      YanıtlaSil
    6. bana da biri iddia ediyor 3 yıldır kazanıyorum falan dedikleri de aklımı kurcaladı emin misiniz dolandırıcılık olduğuna?

      YanıtlaSil
    7. çok güzel bir yazı olmuş izninizle alıntı şeklinde sitemde bir kısmını yayınlayacağım.
      www.parakazanmak-istiyorum.com

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederim volkan bey

        Tabi ki memnuniyet duyarım.Ayrıca içeriklerimin izinsizce alınıp kendi yazılarıymış gibi paylaşan kişilerden ziyade bu tavrınız adına da ziyadesiyle teşekkür ederim.

        iyi çalışmalar..

        Sil
    8. Umarım anket doldurarak para kazanmanın bir zaman israfı olduğunu insanlarımız anlar. Yazdığınız makale için çok teşekkürler, insanlara çok faydasının dokunacağına emin olabilirsiniz :)

      YanıtlaSil
    9. Güzel bi konuya deginmişsiniz. Peki bu söylediklerinizin dogrulugu kanıtlı mı acaba ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederim. Evet bu söylediklerimin sonuna kadar arkasındayım ve anket doldurarak belirtilen rakamlara ulaşılamayacağını savunuyorum. @murat arkadaşın sormuş olduğu soruya vermiş olduğum cevapta ayrıntılı değindim.Onuda okumanızı öneririm.

        Sil
      2. Ozaman bu sten cikarlari nedir bu kisilerin.yani bize anket doldurtarak ne kazaniyorlar

        Sil
      3. Ya çok teşekkür ederim bende gercktn değerli vaktim boşa gitckti saol

        Sil
    10. peki ciph dergisine ait ciph onile sitesinde bu konuyla ilgili düşünceleri sizin tam tersiniz bu konu hakkında ne diyeceksiniz ? sonuçta adı türkiye de bilinen, tanınan bir dergi sadece merakımdan soruyorum bu dergi editörleri yayınladıkları makalelerin doğruluğunu kontrol etmeden mi yayınlıyorlar. http://www.chip.com.tr/forum/anket-doldur-para-kazan_t272234.html

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba;

        Belirtmiş olduğunuz adresi inceledim. Biraz dikkat ederseniz yazının sitenin forum bölümünde sıradan bir üye(belli ki sadece bu yazıyı paylaşmak için hesap açmış) tarafından paylaşıldığını göreceksiniz. Yani yazının Chip online editörleri ile hiç bir ilgisi yok. Şöyle düşünün forum sitelerinde yer alan bilgilerin her birinin doğruluğu kesin mi ? Herkes bir şeyler yazıyor doğru veya yanlış..Bu Türkiye de bilinen en iyi forum sitelerinden tutun, hiç bilinmeyenine kadar böyle.. Zaten benim yazımda belirttiğimin aksini söyleyen çok kişi var işin sonunu dönüp dolaşıp bu kitaplara bağlayan..Ben yazdıklarımın arkasındayım sonuna kadar…

        Bu durumu size şöyle izah edeyim.İnsanlarımızın çoğu kolay yollardan para kazanma peşinde.Anket doldurmakta kolay göründüğü için çok cazip geliyor kişilere.. Bu durumdan yararlanmak isteyen kişilerde ortaya anket doldurarak para kazanma eğitimleri verdiğini iddaa eden e-kitaplar çıkararak satışa sunuyorlar..Güya 1-2 anket doldurarak 20-30$ kazanacakmışınız da ayda bilmem kaç lira geliriniz olacakmışta vs vs gibi abartılı vaadlerle insanlarımızı ikna etmeye çalışıp bu e-kitapları satmaya çalışıyorlar.Tabi kolay yollardan köşeyi döneceğini düşünen insanlarda çabucak kanıyor bunlara..Anlayacağınız Anket doldurma ile para kazanılacağını belirtenlerin söylemleri dönüp dolaşıp bu sözde eğitim setlerine çıkıyor. Belirtmiş olduğunuz adreste de göreceksiniz ki adam anlatmış anlatmış sonunu anket doldurma e-kitaplarına bağlamış. Kesinlikle anket doldurarak bu meblağlara ulaşmak mümkün değil.

        Sil
      2. vallahi 3-4 anket sitelerine kaydolmuştum 1 2 tane daha arıyordum sizin sitenizin makalesini görünce merak ettim şimdi tüm sitelerden üyeliğimi iptal ediyorum dediğiniz şeyler oldukça mantıklı ancak ben web siteleri hacking vs. öğreniyorum bunlardan nasıl bir kar elde edebilirim bana mesaj atar mısınız frevears[at]gmail.com

        Sil
    11. kesinlikle anket doldurarak para kazanmanın internetten kazanç yöntemlerinin arasında olmadığına inanıyorum.

      YanıtlaSil
    12. bilginiz için teşekkürler..bende anket firmalarından 3 tanesine üyeyim ..2 ay olmasına rağmen henüz paralı bir anket doldurmadım sebebini yanlış gittiğim bir yol olmalı diye düşünüp,e kitap almaya karar vermiştim,ama almayacağım..aslında sizin söylediklerinizi bede düşünmüştüm ama,insanlar yalan haberlerde o kadar ihtisas sahibi olmuş ki,yorumları ,kazandıkları paraların dökümanlarını görünce inanmamak elde değil..

      YanıtlaSil
    13. peki doğru ise başka yollardan para kazanmaın yöntemlerini söyleyebilir misiniz

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Bu konuda yazının devamında bahsettiğim; internetten para kazanmak için tercih edilebilecek yöntemler başlıklı yazımı okuyarak sorunuza cevap bulabilirsiniz.

        İyi günler.

        Sil
    14. anket doldurma işini kötüleyerek başka şeyleri ön plana çıkarıyorsun gibime geliyor. Peki senin bundan kazancın nedir?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. EVET anket doldurma işini kötülüyorum ve anket doldurarak sağda solda belirtilen uçuk rakamların kazanılamayacağını iddaa ediyorum.

        Ön plana çıkardığım konulara gelince, internetten para kazanmak isteyenlerin EMEK HARCARLARSA karşılığını alabileceği yöntemler..

        Benim kazancıma gelince, bu konuda araştırma yapan kişilere internetten para kazanma hakkında madolyonun diğer yüzünüde gösterme amacıyla hareket ettiğim için işin ön plana çıkarılmayan gerçeklerinide değindiğimden paha biçilemez.

        Bilmem anlatabildim mi ?

        Sil
    15. adamın dibisin be

      YanıtlaSil
    16. Geçenlerde tv de çöpte bulunan paranın sahibine teslim edildiği ve bunun ne kadar dürüst bir davranış olduğunda ilgili haber vardı. Asıl haber paranın sahibine teslim edilmemesi olmalıydı. Çünkü insanlar zaten dürüst olmak zorunda. Ama artık tek hedefimiz çok daha da çok para kazanmak olduğu için insanlığın terk ettik.

      YanıtlaSil
    17. Gerçekten yazınız çok bilgilendirici oldu ben ayladır bir kaç sitede düzenli olarak anket dolduruyorum şu an hepsinde bölük pörçük 10 tl falan var ama 25 i geçince alabiliyorsunuz üniverisite öğrencisiyim diye bu işe bulaştım onu kazanana kadar mezun olurum herhalde. keşke bu yazıyı en başında okusaydım gerçekten emeklerime üzülüyorum

      YanıtlaSil
    18. Güzel bir yazı paylaşmışsınız ellerinize sağlık. Yalnız internet dünyasında o kadar cezbeden anket sayfaları ve açıklamaları var ki bu bile insanları cezbetmeye yetiyor. Acaba denesemmi ki diye kendilerine sorduklarını hissedebiliyorum. Bunun başka bir önlemi olmalı diye düşünüyorum.

      YanıtlaSil
    19. Arkadaşım teşekkür ederim

      YanıtlaSil
    20. Ben de affiliate yapiyorum. Anket doldurarak para kazanma sayfamı kapatacagım. Bu yazı iyi oldu.. www.parakazanmakistiyorum.gen.tr

      YanıtlaSil
    21. Ben 1 senedir ipoll kullaniyorum 100 dolar yeni kazandim

      YanıtlaSil
    22. Ben de birkaç yıl önce girişmiştim bu işe . İnsan "Hergün 10 anket doldursam tanesi 5TL olsa günde 50 TL ,neden kötü.." diye düşünüyor ama size günde değil haftada belki 10 tane anket geliyor ya da gelmiyor. Yani düzenli olarak sana günlük 5,7,10 anket gönderilmiyor. Zaten onun da tanesi ne 5 TLsi site anket başına puan verecek de puanların bilmem kaçı geçtikten sonra çekebileceksin de falan filan. Bir de site öyle güzel yönlendiriyor ki seni sanıyorsun ki böyle giderse kazanma rekoru sende olacak. Misal profil doldurmaya bile puan veriyor. Yahu bir de kitap nedir ya.. Anket doldurmayı öğreten bir kitapta ne yazar? "Kaydırma yapmayın!, Soruları dikkatli bir şekilde okuyun size en uygun cevapları işaretleyin." falan mı... Hayır dalga geçmiyorum .Hakikaten merak ediyorum :)
      Arkadaşın da dediği gibi dürüstlük anormalleşti günümüzde o yüzden bu yazıyı yazanın çıkarı ne diyoruz saolsun demek yerine. Ne çıkarı olacak , sadece trilyoner olmanı engellemeye çalışıyor ;)
      Ne güzel açıklamış yazıda anlayamıyoruz neden çünkü işsizlik, geçim sıkıntısı nedeniyle, eskiden doğa üstü bir güç olarak bilinen ama günümüzde normalleşen gözünden dolar işareti çıkarmak olayını hepimize bulaştırmış, okuduğumuzu da anlayamaz olmuşuz.
      Herkese bol kazançlı günler.. Elinize sağlık..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. ne kadar keyifli bir yorum olmuş, gülerek ve helal olsun diyerek okudum:) bu post 2013'te yazılmış ve üzerinden 3 seneden fazla geçmiş. Çok alakasız bir şeyi ararken bu yazıyı gördüm ve normalde yapmadığım bir şey yaparak yorumları okumaya başladım. 3 senede ne çok şey değişmiş, farkında mısınız? Anket doldurarak para kazandırma kitleri ise artık virüs gibi her yerde.. :) Yazara saygılar, güzel bi noktaya deyinmiş ve az bile söylemiş bu umut tacirlerine kapılanlar için.

        Sil
    23. Ben kandırıldım 10 kere anket doldurdum ama birtürlü puan toplayamadım her anketten sonra bakıyorum puan hep 0 oluyor insanlık öl.üş

      YanıtlaSil
    24. Arkadaşlar bende web tasarım ve online editörlük para kazanma vs.. gibi işlerle uğraşıyorum,eğer para kazanmak istiyorsanız gidin bir sitede editörlük en azından bu işlere küçük bir adım atmış olursunuz hemde işleri yavaş yavaş öğrenirsiniz, yapmanız gereken şey webmaster sitesine üyeliği başarabilmek, bugün anket teklifi internet hakkında hiç bir fikri dahi olmayan bir bayandan geldi, verdiği kaynak site ise sadeceanket diye bir site, siteyi sorguladım alan adı 6 aylık, site ilk index tarihi daha iki gün yani site daha 2 3 gün önce google tanınmış, bide bunun üstünden anket başına bilmem 20 dolar ayda bilmem 500 600 tl vs.. gibi kandırma sözler geldi, paylaşımı yapan arkadaşa teşekkür ediyorum, bu tür kandırmaca tekliflerle insanların umutlarıyla oynuyorlar, tıpkı şuan gündemdeki bilmem 2000 tl ver getir komisyon al gibi benzer işler gibi umut para ve zaman taciri kişilerden uzak durun derim..

      YanıtlaSil
    25. Sokaktaki insanlara beles anket doldurtmak varken neden internetten parayla yapsin ki bu isi firmalar...soruyorum size cok acil bi isiniz olmasa adamin biri yada bayanin biri bi anketimiz var dese hangimiz katilmayiz ki..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben bayanin biri :) bi anket calismam var diyorum ya hicbiriniz durmuyonuz ki

        Sil
      2. Ben bayanin biri :) kisa bi anket calismam var diyorum yaa hicbiriniz durmuyonuz ki. Vaktim yok kalp tekmem ve yumruğum

        Sil
    26. Teşekkürler bilgileriniz için.arayış içinde olanlari böyle aldatanları allah bildiği gibi yapsın

      YanıtlaSil
    27. Merhaba,

      Yazdıklarınızın çoğuna katılıyorum.Ancak bu konuda gerçekten türkiyede ilerlemiş olan firmalar da var.buradan ismini yazarak reklamını yapmam doğru olmaz ancak ben ayda 1 kere nakit olarak olmasa da 15 tllik hepsiburada çeki kazanıyorum.ve üye olduğum bu site türkiyenin önde gelen firmalarının (eti ülker aytaç vb) reklam departmanları için veri topluyorlar.Yeni çıkacak reklamları hakkında görüş alınıyor.Yeni çıkacak ürünün şeklinden ambalajına kadar fikir alınıyor.ayda 8 tane kadar anket dolduruyorum.Bence çok da fazla önyargılı olmamak lazım

      YanıtlaSil
    28. Doğru ben ilk www.dunya58.com da gördüm araştırdım hepsi yalan yani

      YanıtlaSil
    29. anket işinde denildiği gibi uçuk rakamları yakalamak imkansız. nerden biliyorum; çünkü bende bir çok siteye üye oldum. 3 ayda alabildiğim sadece 5 euro. sitelerden çok fazla anket gelmiyor. iki hafta bir PTC sitesine üye oldum ve bir haftada 10 dolar aldım. hem reklam hem anket ve birde task denilen görev kısmı var. anket doldurarak para kazanamazsın demek yanlış. ancak sadece anket işi ile çok paralar da kazanılmaz. işi abartan birazda bu işlerden kitap, referral vb. gibi çıkarı olan insanlar.

      YanıtlaSil
    30. yardımınıza ihtiyacım var ben 2 gün önce biri aracılıyla ankat satın aldım45 tl ye bunun ödemesini kredi kartı ile yaptım şuan hiç bi ankette geri dönüş olmadı lütfen yardım edin sadece 45 tl ile kalsam bişey olmaz daha başka ne yaparlar bilmiyorum o kişide beni facebooktan engelledi büyük ihtimalle kendisini bulmıyorum facede lütfen yardım edinn

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Maalesef paranız boşa gitmiş. Buradaki yazımda da uzun uzun anlattığım tuzağa sizde düşmüşsünüz. Bundan sonrası için daha temkinli olun.

        Sil
      2. Slm...diyecegim o "Anket yonlendirici kitabi" satan sitenin yardimci sayfalarinda..."Siz bize ulasamazsiniz!" diyor....ve ne bir iletisim adresi ve ne bir tlf....Acikcasi "Vur kac" bir sey oldugu bastan belli ama maalesef..ama ekonomik ama duygusal inanmaya o kadar ihtiyac duyuyoruz ki..o cumleyi ya gormemezlikten geliyoruz yada orda yazilan buyulu hikayelere inanip gercekten gormuyoruz...Zira sahsim adina konusursam, tam baslamak uzereydim, hatta arkadasima bile tavsiye ettim..fakat arkadasim sirketi olan bir is kadini...bahsettigim gun arastirip, aksaminda beni aradi..."Derhal su siteleri ac ve sikayetleri gor!" dedi...Yukarda ki hanimin yazdigi gb...parayi kaptirdin mi bul bakalim (tabi Face den de engeller!)...daha da kotusu kredi karti bilgilerini verdin mi?!..Dusunemiyorum bile...En son sunu soyleyebilirim ki (45 tl) belki cok buyuk bir meblag degil ama o duygu var ya (aldatilmak) o duygu...iste o insani daha cok uzuyor ve yipratiyor!..
        Not:" Sizin ne menfaatiniz var ki engelliyorsunuz!...diyenlere cevabim:
        " Lutfen O da kredi karti bilgilerini ile beraber 45 tl verip... birde karsisinda hicbir muhattap bulamasin!😨...Sonra size gelip ayni soruyu sorsun? "SIZIN NE MENFAATINIZ VAR?! 😕

        Sil
    31. ben bu işi 2 gün önc biri aracılıyla girdim ve kredi kartıyla 45 tl yatırdım bi kitap indirdim ve burdan 6 tane siteye üye oldum ve bi dönüş olmadı bu kişi facebook tan tanıştım ve şuan beni büyük ihtimlle engelledi göremiyorum başka bi para alınırmı acaba yardım edermisinizz??

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Şu kitabı yayımlasanız veya bunun tehditin de bulunursanız paranızı bile geri alırsınız

        Sil
    32. sorum olacak... tatil şirketinde çalışan biriyle tanıştım ve bana anket yapıp para kazanabileceğimi vaat etti. Bu şirketin kusadasinda balikesirde yalovada otelleri var. Ben ailelere anket yapıyorum ve daha sonra anket yaptığım kişiler otel tarafından telefonla aranıyor... tanıtıma gelirseniz hediye tatil kazanacaksınız deniyor. Ve tanıtım için katılan aileler bedava tatil yapiyo... Ve tanıtım sırasinda şirket ailelere otellerde mülk (oda) satiyo. Benim anket yaptığım ailelere satış yapıldığında şirket bana 100 tl para veriyo her satışta. Ben bu işi sokakta yapıyorum. Sizce guvenebilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Güven konusu önceliğiniz olsun. Şirket hakkında bilgim olmadığı için kesin bir şey söylemek doğru olmaz. Sadece işin sandığınızdan daha zor olacağını, onların anlattığı kadar kolay olmayacağını belirtmek isterim. Daha önce bu şekilde çalışan aynı firma veya farklı bir firmada çalışanlardan bilgi alabilirsiniz Çevrenizden şirket hakkında bilgi toplamayı da unutmayın.

        Sil
    33. Emeğinize sağlık. Bu dolandırıcılığı çok iyi özetlemişsiniz. Millet hala anket doldurmanın peşinde. akıllanmaz bizim milletimiz.

      YanıtlaSil
    34. Arkadaşlar,
      Yılda en fazla 50 tl kazandım. Büyük paralar yok bu işte. Umudunuzu boş yere bağlamayın

      YanıtlaSil
    35. Yeni kayıt yaptırmıştım ama Vazgeçtim daha sonra. Kafama takılan bir sorun var yalnız. Kayıt yaptırırken kişisel bilgilerimi girmiştim bir sorun çıkmaz değil mi?

      YanıtlaSil
    36. arkadaşlar biz haber sitelerimize yazı girecek yani özgün makale yazacak kişiler eihtiyaç duyuyoruz. ilgileniyorsanız mail atınız lütfen
      nznmts_3@hotmail.com
      daha çok evden çalışacak ve mümkünse bayan makale yazarı arıyoruz

      YanıtlaSil
    37. napsın fakir milletimiz kanıyor şerefsizlere yazınız için ellerinize sağlık

      YanıtlaSil
    38. Az daha üye oluyordum mail adresine gelen onay kısmına kadar gelmiştim ama içime şüphe düştü araştıralım dedim bu yazı çıktı karşıma teşekkür ederim bilgilendirme için

      YanıtlaSil
    39. tamamen türk anket sitesi BENDERİMKİ.COM a bir göz atmadan buradaki yorumları dikkate almayan arkadaşlar. bir seneye yakındır bu siteye üyeyimı ve hakkıma tanımlanan parayı iki kez almaya hak kazandım. banka hesap numarası işlerine girmeden hediye çekleri karşılığında bu paraları tahsil ettim ve bu çekleri değerlendirdim. İnternet büyük bir mecra herkes bir fikir beyan ediyor. siz kendiniz denemeden başkalarının yorumlarını dikkate almayın. sizde bence benderimki.com a bir göz atın pişman olmayacaksınız benden demesi.

      YanıtlaSil
    40. Arkadaşlar ben şuana kadar 150 tl kazandım anketlerden ve paramı aldım dolandırıcılık filan yok ortada biraz zamanınızı ayırıp düzenli doldurursanız kazanıyorsunuz ödeme aldıgım anket siyeleri Toluna , gelecege yön ver ,apinio,my survey bu sitelerden ödeme aldım digerleri daha tamamlanmadı bilginiz olsun ...

      YanıtlaSil
    41. maalesef zamanında anket doldurarak para kazanan ancak anket doldurarak para kazanacağım ümidiyle zamanı çalınan binlerce insan oldu. ancak artık bu siteler azalmaya farklı dolandırıcılık yöntemleri çıkmaya başladı. evet internetten para kazanılır o kısım doğru ancak kolay yoldan kimse kazanamıyor bu devirde bu konuda anlaşmak gerek.

      bilgilendirici yazınızı yazalı çok olmuş ama hala tazeliğini koruyor. teşekkürler iyi bloglamalar

      YanıtlaSil
    42. ben de anketten para kazanmayı düşünenlerdenim. yazınızı okudum ve beğendim. lakin benim amacım yüksek meblağlar kazanmak değil. ben öğrenciyim. ayda 100-200tl kazansam bana yeter. bu kadar da kazanamazmıyım peki anketlerden? özellikle qassa.com.trden?

      YanıtlaSil
    43. Merhaba arkadaşlar ben ev hanımıyim ve 3 tane çocuğum var ayni zamanda evin bütün sorumluluğu benim üzerimde anket yapip para kazaniyorum dolandirilmadim çok şükür yinede seçim sizin ben oturdugum yerden işimi yapıyorum ama çok dikkatli ve özenli olmak lazım.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Lale hangi siteden kazaniyorsunuz bilgi alabilirmiyim

        Sil
      2. lale hanım konunun başından beri para kazanamazsınız değil kazanırsınız ama çok az deniyor
        siz nereden ne kadar kazanıyorsunuz bizimle paylaşırsanız

        Sil
    44. Yazılı ve ya görsel kanitiniz varmı , dünya üzerinde sosyal medya da inanılmaz varsayimlar var ??? Öyle iddaa etmekle olmuyor. Arastirmalarinizdan neden burada paylaşım yapmıyorsunuz....

      YanıtlaSil
    45. Bence de saçma bende dolandırıcılık olarak düşünüyorum adamlar tutup da paramı gönderecek tamamen yapanlar var ama çok nadir başka iş bulun çok istiyosaniz

      YanıtlaSil
    46. bisey sormam lazım bn anket doldurma sitesine gittim form gibi bi site cıktı karşıma bn ismimi yasımı e-mail fln yazdım bana onay kodu göndericekti sim di bn bu onay kodunu yollamazsaım sıkıntı olmaz dimii vaz geçtim bu yazıyı daha yerni gördüm ve okudum bastan saa kadar
      yardımcı olun lütfen

      YanıtlaSil
    47. Merhaba arkadaşlar,
      İnternet üzerinden bu işi yapmadım fakat anket firmalarından gelen kağıt anket, tablet veya link ile 5 ile 25 dk arası anket yaparak extra gelir sağlayan bi vatandaşım. Anket gelirlerim ortalama 5 ila 15 lira arasında değişiyor. Cuma dan cumayada paramı alıyorum. Hatta aldığım anket işini Üni öğrencisi ihtiyaç sahibi arkadaşlara paslayarak küçük paylar ile gelirimi arttırıyorum. Haftalık 300 ila 800 lira Arasında gelir sağlıyorum, kendimde tam zamanlı bir şirkette mağaza sorumlusu konumundayım. Size tavsiyem, Anketör olarak bulunduğunuz şehirde bu işe başlayın. Saygılar

      YanıtlaSil
    48. ben anket doldurdum ve biraz kazandım ama kimse anket doldurarak zengin olacağını düşünecek kadar saf olmasın.

      YanıtlaSil
    49. Size sadece şu kısımda katılıyorum. Anket doldurarak yüksek meblalar da para kazanmak mümkün değil. Bu sanal yada gerçek yaşam da mümkün olmamaktadır. Olasılıklar Piyango dan ileri gidemez. Ama öğrenci , ev hanımı gbi zamanını kontrol edebilen kesim için internetten anket doldurarak bütçelerine katkı sağlamaları olanaklar dahilindedir.
      Ben kendim Benderimki.com üyesiyim ve küçük de olsa böyle kazançlar sağladım. Akmasa da damlar mantığı ile telefonuma kontör yükleme yada küçük harçlıklar kazandım.
      Kazanılmaz denilemez bence

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. hülya hanım merhaba ilgimi çekti böyle birşey yapmayı düşünmüyorum ama yapmak isteyen arkadaşlarım var yorumunuzu görünce öğrenmek istedim benderimki.com güvenli bir site mi ?

        Sil
      2. ben derimki sitesine bende üyeyim 3 yılda ancak 20 lira kazanabildim. ama guvenilir bir site

        Sil
    50. Arkadaşlar arkadaşımız çok güzel tespitte bulunmuş. Bende aynen katılıyorum anket doldurarak para kazanamazsınız.

      YanıtlaSil
    51. peki nasıl internetten para kazanacağımızıda bir soyleseydınıız keske

      YanıtlaSil
    52. internetten nasıl kolay para kazanılır peki?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. bir haber sitesi alıp onu iyi bir çalışma ile google kayıt yaptıktan sonra en az 1500 tl aylık kazanırsın

        Sil
      2. google kayıt derken ?

        Sil
      3. Evinde bilgisayar ve internetin varsa bi senede 5 milyar kazanabilirsin

        Sil
    53. Tebrikler, Allah razı olsun elinizden geleni yapmışsınız. Bu yaziyi okuyup hala bu işlere inanan varsa Allah akıl fikir versin.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. ben inanıyorum günlük paramı da alıyorum ALLAH size de akıl versin

        Sil
      2. yanlış bilgi vermişler size adam 25$ gönderse 100+ kazancı olacak. ama harram oda bi başka konu

        Sil
    54. kolay degil ama emek harcayarak tatmin edici kazanclar saglayabilirsiniz. hayatican@hotmail.com bana mail atin arkadaslar size anlatayim.

      YanıtlaSil
    55. Ben yazınıza katılmıyorum çünkü ben anketten para kazanıyorum arkadas cüzi miktarda olsa kazanıyorum

      YanıtlaSil
    56. Ya bırak boyle boş makale yazmayı ben onu anket saçmalığı dediğin yerden aylık 300 400 lira kazanç elde ediyorum ayrıca Şen bu makaleyi yazarak para aldın kısaca Şen bu makaleyi gerçek için değil para için yaptın dostum

      YanıtlaSil
    57. Bin liraya 6 bin kazanmak isteyenler cevap versin hiç bir dolandırıcılık yoktur sadece evinde sınırsız internetinin ve bilgisayarınızın olması yeterli

      YanıtlaSil
    58. Dolandıcılar cok var aynen anketlerden para kazanılmıyor milleti kandiyorlar artık bu devir kötü devir ne yaziki .

      YanıtlaSil
    59. tmm yazı iyi güzelde aklıma bi soru takıldı dolandırıcılar bundan ne kazanıyor? nerden kar yapıyolar bizim yaptığımız anketlerden kendileri büyük meblalar kazanacağını sanmıyorum neden bu işi yapsınlarki?

      YanıtlaSil
    60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    62. Az da olsa para kazanılıyor ama yüksek miktarlarda kazanmak mümkün değil. Günde 3 saat uğraşıp 1 tl kazanmak mantıksız.

      YanıtlaSil
    63. ya siz yani bu yazıyı yazan arkadaş SALAK ya da insanlar fazla önyargılı sadece anket doldurarak günde 600 tl kazanıyorum ve bu yalan değil bu dolandırıcılıkta değil insanları yanlış bilgilendirmeyin

      YanıtlaSil
    64. Arkadaşlar, bende reklamlara aldanıp kaydımı yapmıştım ve sonradan farkettim ki sistemleri baya ütopikmiş :) Çünkü şöyle bir hesapları var. Anket başı para verilmiyor, puanlama sistemi var her anket 20 puan değerinde ve 1000 puan 10 tl ediyor, yani sizin günde ortalama 50 anket doldurmanız gerekiyor ki 10tl kazanmanız için ve inanın günde bazen 1 anket dahi gelmiyor çok çok 5 tane falan geliyor dolayısıyla 10tl kazanmak neredeyse 1 ayınızı alıyor. Benden söylemesi bizle baya eğleniyorlar, hatta ellerinde birer kadeh aha bak bir sazan daha daldı siteye diyorlardır. Gerçekçi olun, uzak durun!!!

      YanıtlaSil
    65. salak mısınız adam size 25$lık anket gönderse kendisi 100$ kazanacak mantık gerek ilk önce biraz araştırında gelin. cahiller

      YanıtlaSil
    66. Biri güvenilir olanları söyleyebilir mi?

      YanıtlaSil

    Yazı ile ilgili görüşlerinizi buradan.Farklı bir konuda bir sorunuz varsa iletişim bölümünden iletebilirsiniz.